niedziela, 4 marca 2018

Baranki niczym obłoczki. Wielkanocne wyzwanie w Klubie Twórczych Mam, część II

Dziś kolejne prace, moje i Tygrysa, wykonane w ramach trzymiesięcznego wyzwania “Wybierz wielkanocny motyw i kolor” zorganizowanego przez Klub Twórczych Mam. Tym razem Twórcze Mamy zaproponowały baranka/palmę/wiosenne kwiaty i kolory: biały/żółty/niebieski.  

Postawiliśmy na baranka. Powstało kilka zwierzaków w kolorach białym i niebieskim. Ja mam sentyment do owieczek, z którymi można by rzec spędziłam dzieciństwo. Co prawda nie miałam dziadków na wsi, co nie przeszkadzało mojemu “miastowemu” dziadkowi hodować owce. Poza tym kojarzą mi się one z naszymi ukochanymi górami. Przywołują wspomnienie nie tylko dziadków, ale również pobytu u bliskich na Spiszu i niezapomniany widok - jestem z rodzicami w autobusie, a wokół niemal na powierzchni całej wsi owce. To był moment powrotu z wypasu. Coś niesamowitego. Tych uroczych zwierząt nie da się po prostu nie lubić. Prawda Mały Światku :) Stąd wybór był oczywisty.


W tym miejscu pochwalić Tygrysa. Działania plastyczne nie są ostatnio jego ulubioną aktywnością, a udał Mu się stworzyć aż cztery baranki. Tym razem wyklejał przygotowane przeze mnie szablony papierem przepuszczonym przez niszczarkę i dziurkacz oraz wacikami.







Ja tradycyjnie poszłam w filc. Powstał kolejny, dość oszczędny obrazek i igielnik, a może breloczek. Zobaczymy, gdzie znajdzie swoje miejsce.



Zachęcam do obejrzenia innych prac i do udziału w zabawie. Do świąt coraz bliżej, a to jest doskonała okazja, żeby stworzyć wielkanocne dekoracje.



33 komentarze:

  1. Przepiękne prace - zarówno Twoje, jak i Tygryska :) M na razie jakoś nie możemy się rozkręcić z wielkanocnymi robótkami - ale może wreszcie zaczniemy działać pełną parą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne baranki wam wyszły, a obrazek i igielniko-breloczek cudo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowności :)
    za niecały miesiac swieta, raaany..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już niedługo. Zaczęliśmy wcześniej, bo Tygrysa nie łatwo jest ostatnio zachęcić do działań plastycznych.

      Usuń
  4. Mamo Tygryska, czy ja mogę wymienić umywalkę na dwa takie baranki (po jednym dla dziewczyn) ? (Ty wiesz o co chodzi z umywalką ;)
    Sa przepiękne, jestem fanką Twojego talentu!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju... dziękuję. Takie interesy to ja mogę robić :) Ale baranki i tak miały być. I bez umywalki :)

      Usuń
  5. Śliczne te Wasze prace jak zawsze😉

    OdpowiedzUsuń
  6. superowe te baranki może ja z najmniejszym zrobie ale będzie miał frajdę on lubi przyklejac :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działajcie kochani. To miło spędzony czas i piękna dekoracja na Święta.

      Usuń
  7. Prześliczne są Wasze prace!!! :)
    Dzięki za udział w zabawie w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  8. SLiczne baranki! Brawo dla Tygryska!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudowne! Fajnie, że lubicie takie prace! U nas to nie przechodzi, szybko się nudzimy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z naszej Trójki to ja najchętniej "dłubałabym". Na szczęście od czasu do czasu udaje się namówić Tygrysa do działania.

      Usuń
  10. Cudowne baranki widać że lubicie takie prace

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziecięca twórczość jest rozczulająca.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny projekt, rewelacyjny baranek jeden, drugi i trzeci. Oj te małe rączki jak ochoczo pracują. Art pierwsza klasa!!! Inspirujemy się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. Spod Twoich "palców" to wielki komplement.

      Usuń
  13. Świetny pomysł na twórczą zabawę, na pewno go wykorzystam. Jestem pełna podziwu dla Twoich prac, coś pięknego

    OdpowiedzUsuń
  14. 😮 wow! Piękne prace. Jestem pod wrażeniem. ☺

    OdpowiedzUsuń
  15. super, zapraszamy częściej do uczestnictwa w naszych dziecięcych wyzwaniach. Dziękujemy za udział w zabawie KTM

    OdpowiedzUsuń