niedziela, 28 stycznia 2018

Wielkanocne wyzwanie w Klubie Twórczych Mam, część I

Co prawda w naszym domu nadal wybrzmiewają kolędy, a powoli zaczynam szukać inspiracji do ozdób na kolejne święta. Wielkanocne. A wszystko za sprawą Klubu Twórczych Mam i zabawy “Wybierz wielkanocny motyw i kolor” (TĘDY).


Wydaje się, że to jeszcze tyle czasu, a podejrzewam, że zanim się obejrzę zasiądziemy do świątecznego śniadania. A my będziemy już przygotowani. Poza tym tworzenie wniesie odrobinę koloru w te pochmurne dni, które ostatnio zapanowały. Ochoczo przystąpiłam więc do działania i zmotywowałam Tygrysa.

I tak stworzyliśmy filcowy obrazek i wielkanocny plakat. W mojej pracy - filcowym obrazku - znalazły się wszystkie kolory ze styczniowego wyzwania: zielony (w tle), żółty i różowy. W Tygrysiej - zielony i żółty. Mój motyw - kura. Synka - cały kurnik: kura, kogut i kurczaczek. Wykorzystałam zamiłowanie Tygrysa do naklejek i jestem pełna podziwu, jak świetnie sobie z nimi poradził. Miała być jeszcze girlanda z napisem, ale zabrakło miejsca.











40 komentarzy:

  1. Pięknie i kolorowo. Pierwsze ozdoby poczynione. Twoja kurka cudowna. Sama chętnie taki obrazek bym zawiesiła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa. Filc bardzo lubię, więc pewnie w kolejnych miesiącach pojawią się ozdoby z tego materiału. Ciekawa jestem, co Ty stworzysz.

      Usuń
  2. Przepiękna dekoracja. Przyznam, że już sama myślę o wiośnie a co za tym idzie o Świętach Wielkanocnych 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze już.. Ale fakycznie ten czas tak leci jak szalony😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te wasze dekoracje, zresztą jak zwykle :)))

    Masz kochana jakiś pomysł na przerwę w kolędach? U nas dziewczyny tak się wkręciły, że śpiewają codziennie i to po kilka razy! Nauczyły się dosłownie wszystkich, niektórych po 2 zwrotki i robią występy z mikrofonem. Jak ja mam poczuć magię Wielkanocy? ;) A Święta w tym roku wcześnie.

    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :)
      Może trzeba podsunąć Dziewczynkom płytkę np. Arki Noego z repertuarem wielkanocnym. Tam też są niezłe kawałki. Może polubią :)
      Uściski

      Usuń
  5. już Wielkanoc... jeszcze nie ma nawet lutego a ja też w gazecie już widziałam zakupy wielkanocne trochę chyba wszystko za szybko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i za szybko, ale chciałam się włączyć do tej zabawy, a tam obowiązują terminy. Ale i tak mam poczucie, że za chwilę będą święta. Zanim się obejrzymy.

      Usuń
  6. cudne prace, i zainspirowaliście nas, już układam plan prac na Wielkanoc :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. Jestem pewna, że za chwilę u Was pojawi się coś ciekawego.

      Usuń
  7. Nie nie, ja dopiero co pozegnalam z zalem koledy w kosciele, na stole stoi Gwiazda Betlejemska, nie ma mowy, nie chce jeszcze Wielkanocy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolędy na legalu mogą wybrzmiewać do piątku, a tak naprawdę kto ich zabroni słuchać w ciągu roku. Choć ja chowam płyty, żeby na nowo cieszyć się nimi za rok, żeby nie spowszedniały. A Wielkanoc też ma w sobie wiele uroku. Przede wszystkim kojarzy się z wiosną :)

      Usuń
  8. Ślicznie działacie :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. Cała przyjemność po naszej stronie.

      Usuń
  9. Ależ się kurczakowo zrobilo, milusio
    😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy nadzieję powiększyć zwierzyniec o baranki, zajączki i inne takie :)

      Usuń
  10. Piękna robota...Wasze kurki przeurocze...
    To prawda...filc jest bardzo wdzięcznym materiałem do tworzenia...aż mi się do niego zatęskniło na widok Twojego kolorowego ptaszka :) :)
    Dzięki za udział w zabawie w KTM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To my dziękujemy za motywację i pochwały.
      Ja w filcu najlepiej się odnajduję i chętnie po niego sięgam.

      Usuń
  11. Szybko ja jeszcze żyje w zimowym czasie ale prace wyglądają cudnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My czekamy na powrót zimy. Nie mamy nic przeciwko, ale trochę koloru nie zaszkodzi :)

      Usuń
  12. Rewelacyjny jest ten plakat. Masz rację zanim się obejrzymy będzie już Wielkanoc

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne te Wasze kurki, ale że już? Na Wielkanoc? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu nie? Ten czas naprawdę szybko zleci. Poza tym takie były wymogi wyzwania, a bardzo chciałam wziąć w nim udział.

      Usuń
  14. Ależ się pośpieszyliście ;-) tak czy siak wyszło Wam to super :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. Zawsze to trochę więcej koloru :)

      Usuń
  15. Wielkanoc tuż tuż a ja dopiero co choinkę posprzątałam. Piękny ten obrazek nic tylko w ramkę i na ścianę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. My tworzyliśmy jeszcze przy choince :)

      Usuń
  16. Ja jeszcze nawet nie myślę o Wielkanocy - a może powinnam zacząć, bo Twój blog jest już którymś z kolei, na którym pojawiają się świąteczne motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super kury! Świetny pomysł :) Dziękuję za udział w zabawie KTM

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale fajne prace :) Dziękujemy za udział w zabawie KTM

    OdpowiedzUsuń