czwartek, 28 kwietnia 2016

Książeczka zadaniowa – strona 7-9: Lokomotywa

W sieci można znaleźć wiele inspiracji do tworzenia książeczki zadaniowej, a nawet gotowe szablony, które wystarczy wydrukować przenieść na filc/tkaninę i gotowe. Wzór do kolejnych storn znalazłam TU. Jak zobaczyłam pociąg pomyślałam, że może być świetną ilustracją do wiersza Lokomotywa Brzechwy.

Nieco go zmodyfikowałam, dodając w jednym z wagonów pięterko, bo nie mieścili mi się wszyscy podróżni, którzy są jednocześnie paluszkowymi pacynkami. Nie udało mi się stworzyć wszystkich sprzętów, ale armata i fortepian są.






Książka ciągle się tworzy, choć w tej chwili raczej w sferze pomysłów. Nadal brakuje okładki, choć cieszę się, że postawiłam na kółka segregatorowe. Na tą chwilę objętość jest dość pokaźna, a dzięki takiemu mocowaniu, będę mogła dowolnie dodawać/odejmować strony np. w okresie świątecznym te związane z Bożym Narodzeniem.

Książka miała jeszcze poleżeć w szafce, ale w weekend trafiła w Tygrysie łapki. I wiecie co? Chłopak był zachwycony. Szkoda, że nie widzieliście Jego wyrazu twarzy. To najlepsza motywacja do dalszej pracy. Mam nadzieję, że wreszcie uda mi się chwycić za igłę i nitkę i wyczarować kolejne strony. 


20 komentarzy:

  1. Armata wymiata ; Swietne te zwierzaki, no i grubas z kielbasami rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo szukałam pomysłu na grubaska, ale się udało :)

      Usuń
  2. Cudna! Mnie zachwyciły zwierzaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja każdego dnia mam innego faworyta.

      Usuń
  3. Ja nie miałam żadnych wątpliwości, że Tygrys będzie zachwycony! Super te książeczki zadaniowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Tygrysowi już szyję następną stronę, a od dłuższego czasu trudno mi było chwycić za igłę.

      Usuń
  4. Jakie świetne te paluszkowe pacynki!!!!! Już widze jak moja prawie siedmiolatka "zmusza" tatę do odgrywania scenek z "pacynkami" :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tatusiowie są chyba najlepsi w te klocki :) U nas podobnie. Aż czasem pytam Tatatu czy nie minął się z powołaniem.

      Usuń
  5. Rewelacyjne te książeczki zadaniowe. Pacynki super

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja! Zazdroszczę Ci talentu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, choć się ciągle dokopuję do tego talentu :) Na szczęście internet dobrze mnie wspomaga.

      Usuń
  7. Kolejna fantastyczna odsłona Waszej książeczki ! :) Bąbel byłby zachwycony, bo po ostatniej wizycie w muzeum kolei ma niesamowitą fazę na pociągi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A macie jakieś w okolicy? U nas widać nieśmiałe zainteresowanie samolotami.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Po takim komplemencie chwytam za igłę od razu :)

      Usuń
  9. Wow! Wow! i jeszcze raz wow!!! Piękne pacynki, ale książeczka także wspaniała - normalnie zbieram szczękę z podłogi - i zazdroszczę talentu <3 Same cudowności (y)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za takie komplementy. Mobilizują do działania.

      Usuń